Pages

Friday, April 29, 2011

Letak Gambar Biar Berpada2.

Yo! Kali ni, aku nak bagitau korang, semalam aku blogwalking la kat kampung blogger nih. Then aku jumpa satu blog yang best woo! Aku gerenti lorr, kalo manusia yang bernama lelaki ni takkan jemu pegi blog nih. Blog nih kepunyaan sorang awek. Cun ke?? Erm, bagi aku biasa2 aje. He2, tapi aku tertarik kat something nih. Yang seangkatan ngn aku pun aku rasa susah sikit nak leave blog dia bila dah bukak. Yo babeh! Aku bukak je blog tu, terus terpampang rambut lurus dia. Then aku scroll down.............Perghh!!! yang ni lagi dasyat beb!! Gua nampak LURAH!!! Cett..Ni yang kasi gua tak senang duduk ni woi!. Lurah ape?? Bukan sebarang lurah. Lurah "bukit" woo!! Dah la pakai baju seksi, ketiak nampak, dada gebu nampak. Fulamak, cayalah! Mau sting gua nengoknya.

Fulamak..! Lama jugak aku abiskan masa kat situ. Sori la kalo korang nak pegi kat blog tu, aku tak sempat nak kopi link dia. Tapi sempat gak la aku tell something kasi dia menyirap. Ekekekekeke. Adoiii laaaa. Tu satu saham ke untuk tingkatkan traffik blog?? Satu saham jugak nak masuk neraka. So bagi ladies reader yg baca entri nih, aku nasihatkan, korang jaga aurat korang tu baik2. Kalo ada gambar cantik2 pun, better korang simpan laa. Kalo letak yang bertudung and tutup aurat semua ok gak. Ni free2 je orang lain dapat dosa. Cesst!!

Ni nak kasi tunjuk lurah dia kat orang ramai. Apa daaa. Takder pekdahnya!! Diri dapat dosa yg berganda, orang lain pun dapat dosa jugak. Haillaaa..Pikir2 lah erk, especially korang ladies!! Make sure aurat korang tu tutup. Atau korang nak kasi kita yg gentleman ni tak tahan nafsu?? Pikir aaa..Adiosssss..

No comments: