Pages

Thursday, April 28, 2011

Pengalaman Aku Berblogwalking

Assalamualaikum W.B.T. (jawab salam tu..)

Entri kali nih aku dengan sukacitanya nak luahkan kat sini ape yg aku baca and dapat tengok saat2 aku dok syok blogwalking kat perkampungan blogger nih. Macam2 jenis blog yang aku jumpa and macam2 genre jugak aku dapat tengok. Hmm. Apa yg dapat aku simpulkan kat sini, antara blog yg aku lawati tuh, ada yg bagus and syok abis, dan ada jugak yang aku rasa tak berapa bagus. Sorilah kalo tuan empunya blog baca entri aku nih and sakit ati. Tapi aku just nak citer je la.

Ok, mulanya aku ke blog abadiromeo.blogspot.com tu. Hurmm, mula2 aku usha, terkejut beruk wal kera aku sebab buka je blog dia tertebeng gambar pompuan yg berbogel tapi dah diblurkan. "aiyaa, dapat dosa kering aku mai sini". Ok la, memang dia dah blurkan, tapi sebahagiam aurat masih terdedah. Tapi takper la, dia dah delete kot post dia yang tu. Well aku lawat balik, and habiskan masa kat situ. hurm, nasib baik aku nih da 18 tahun and above dah. Well, blog ABADIROMEO tu sesuai untuk sape2 yg berstatus 18SX je la ek. Dia bukan ape, jsut nak sedarkan orang ramai sal sosial2 skang nih. So bro, gud job!.

Then aku ziarah pulak blog sengatjb.com. "Aiyaaa, ini blog untuk 18SX jugak derr, " Hailaaa, mengeluh aku. Well, mula2 baca entri dia sal kawan dia citer sal malam pertama tu, aku rasa tak patut la nak diciterkan secara umum. Hmm, mgkin tu je la kot yang tak patut. Aku habiskan masa gak kat situ kaji blog dia secara mendalam. Hurm, ada baiknya jugak kot, sebab walopun 18SX, MR. SENGAT ada jugak bagi peringatan untuk yg blum kawin agar jgn duk try aksi2 panas tu kat umah. So, dia da jadi cam doktor sakit tuan pun ada gak, tapi secara keseluruhannya, kwn2 blog dia takder la rasa malu nak bertanyakan masalah peribadi dorang tuh. He2. Well bro Sengat! Lu better jadi kaunselor seks. He2. Takper2, ko da bantu dorang selesaikan masalah 'penting' tu. He2.

Lepas tu, aku singgah berenti kat R&R IstanaBiru. Hurm, aku sempat baca post dia sal FB VS BLOG je. Mybe newbie cam aku jugak kot. Well, let us keep blogging!!. Berenti kat situ kejap jer, sebab banyak tempat lain aku nak pergi, almaklum la, aku ni jenis stalker sikit. Ngeh2~~

Aku singgah kat blog Putryteya. Suka lepak situ sebab suka dengan entri2 kat situ. Santai je. He2. Lepas lama aku duk kat situ aku jenjalan pegi blog orang lain pulak. He2. Tak sempat eden nak listkan kat sini. He2. Well yang aku list tu blog2 yg aku lepak lama sikit la. Usha2 ape yg ada. Ngeh2. Ok, adiosssss amigossssssssss..

No comments: