Pages

Saturday, April 23, 2011

Guna cara yang betul

Assalamualaikum..hurmm aku menulis lagi. Aku just nak bagitau la, kalo sesape yang nak sedarkan seseorang atau nak citerkan satu citer panas kat orang biarlah guna cara yang betul woo. Bukan dengan cara yang salah sampaikan pengunjung blog dapat dosa kalo pegi ke blog kita tu.

Tadi aku jalan2 kat blog ABADI ROMEO, hurmm..banyak terkejut la aku masa aku tengok blog tu. Yer la mungkin dia nak sampaikan isu2 semasa yg "HOT" kot. Tapi biarlah kena cara kena cara bro! Aku harap ko dah delete la gambar2 pompuan bogel and model islam turki yang duk bogel kat majalah Playboy tuh. Tak baik bro! Kitorang yg usha blog ko ni akan dapat dosa free2 tau. Tapi aku heranlah, naper la dalam kalangan yg duk bagi komen tu tak ramai yg tegur perbuatan ko nih. Hishh!! Tu yang aku geram tuh. Aku harap ko buat camtu bukan untuk tarik traffik ar bro. Aku tau yg manusia skang nih especially laki nih suka tengok benda2 gitu. Tapi janganah pulak kita nak tambah dosa orang. Aku harap ko dah delete dah gambar2 tak guna tuh.

Kalo tak ko memang top up dosa free2 ar bro. Tu je aku nak cakap.

No comments: